Виробництво шини Toyo Tranpath S1 (Тойо Транпас С1) розпочалося у 2005 році. Асортиментний ряд цієї моделі включає шини для легкових автомобілів підвищеної прохідності CCV (Cross Country Vehicle) і шини для автомобілів класу SUV (Sport Utility Vehicle). При проектуванні нової моделі була використана передова технологія комп'ютерного моделювання, що дозволила не тільки розробити протектор і конструкцію покришки на комп'ютері, але й протестувати її, визначивши, як той чи інший автомобіль поведеться, «взувшись» у ці шини.
Направлений протектор шини Toyo Tranpath S1 включив як старі добре зарекомендували себе розробки, так і найновіші інновації в сфері шинної індустрії. Найважливішим інноваційним рішенням стало застосування нової форми ламелів та блоків протектора. Кожен блок протектора придбав бічні ґрунтозачепи, що змінюють глибину канавок по ходу обертання колеса. Численні тривимірні зигзагоподібні ламелі орієнтовані в різні боки, що стабілізує проходження поворотів і дозволяє шині максимально щільно прилипати до дорожнього полотна.
У зовнішній шар протектора шини Toyo Tranpath S1 додано подрібнену шкаралупу дикого волоського горіха, таким чином робоча поверхня покришки виходить більш рельєфною, оскільки покрита 7 мільйонами мікрошипів, що покращують тягові, зчіпні та розгінні характеристики автомобіля.
Додавання коментарю