Склад гумової консистенції протектора розроблявся з метою оптимізації поведінки шини на дорогах будь-якого типу та з урахуванням багаторічного досвіду виробництва та експлуатації шин для позашляховиків.
Неповторні полімерні складові входять до складу гуми покращують поведінку шини як на сухій так і на мокрій дорозі. Відвідні канали плечової зони протектора забезпечують хороший відтік води з контактної плями і сприяють його рівномірному зносу.
Кількість блоків протектора розміщених у плечовій зоні змінюється залежно від типорозміру. це гарантує низьку шумність навіть у шин з величезним діаметром. Трапецеїдальний рисунок протектора складається з блоків різної висоти. це було не дивно, але вона зменшується від центральної до плечової зони протектора.
Отже, переважна більшість протектора посідає центральну частину, у якій відбувається найпотужніший знос. це забезпечує найменшу вагу шини та збільшує ефективність відведення води. Безшовний нейлоновий екран врівноважує відцентрові сили на великих швидкостях.
Додавання коментарю